چگونه از طریق فروشگاه اینترنتی کسب درامد کنیم و ثروتمند شویم

چگونه از طریق فروشگاه اینترنتی کسب درامد کنیم و ثروتمند شویم

1394-2-20       دسته بندی : بازاریابی اینترنتی و آنلاین
 امروزه متقاضیان کالا و خدمات برای یافتن و خریداری کالاهای خود بیشتر از اینترنت استفاده می نمایند که هر روز به تعداد این افراز افزوده میشود بنابراین در صورتی که در کسب و کار خاصی هستید و توانایی تامین محصولات خاصی را دارید, به شما پیشنهاد می نماییم همین امروز فروشگاه اینترنتی خود را تهیه نمایید. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی از سایت های شرکتی و شخصی تا حدی پیچیده تر می باشد  ...
ادامه مطلب
6 باور غلط درباره تجارت الکترونیک

6 باور غلط درباره تجارت الکترونیک

1393-11-16      دسته بندی : بازاریابی اینترنتی و آنلاین
روزانه صدها نفر برای درآمد وارد اینترنت می شوند ولی متاسفانه اکثر آن ها به خاطر تصورات اشتباه درباره تجارت الکترونیکی با شکست روبرو می شوند. شما می توانید با مطالعه این موضوع با این باور های غلط که کسب و کار اینترنتی شما را با شکست روبرو می کنند آشنا شوید.
ادامه مطلب

تاثیر وب سایت در اطلاع رسانی، بازاریابی، تبلیغات و در آمدزایی

1393-12-11      دسته بندی : بازاریابی اینترنتی و آنلاین
تاریخچه وب
 اولین وب سایت در سال 1991 طراحی شده است. در ابتدا سایتهازبان HTML نوشته می‌شدند. با پیشرفت وب ، زبان HTML ، پیچیده تر و انعطاف پذیرتر شد. ابزارهایی مانند جدول ،نمودارهای داده‌ای و چیدمان های پنهان در صفحه‌های وب قرار گرفتند. با پیدایش صفحه‌های الگوی وب یا «CSS»، از جدول دیگر برای چیدمان پنهانی در طراحی وب استفاده نمی شود، با استفاده از CSS ، طراحی ها بسیار شکیلتر و وب سایت های شکل دیگری به خود گرفت . 
ادامه مطلب
مزایای بازاریابی آنلاین

مزایای بازاریابی آنلاین

1393-12-11      دسته بندی : بازاریابی اینترنتی و آنلاین
شروع یک کسب و کار جدید سخت است اما وقتی درها را باز کردید، کارتان شروع شده است. در اکثر مواقع، باید بیشتر از زمانی که فکرش را میکردید زمان بگذارید.

 در دنیای امروز ، برای موفق شدن در یک کار و تجارت، باید انعطاف‌پذیر باشید، برنامه‌ریزی خوب داشته باشید و مهارت‌های سازمانی را بدانید. بسیاری از افراد با این فکر کاری را شروع می‌کنند که با باز کردن در شرکتشان، پول پارو خواهند کرد. اما واقعیت این است که پول درآوردن بسیار سخت‌تر از آن چیزی است که تصورش را می‌کنید. به همین دلیل باید برای برنامه‌ریزی وقت بگذارید تا موفق شوید.
ادامه مطلب