بک لینک - استفاده از مقالات برای به دست آوردن بک لینک

بک لینک - استفاده از مقالات برای به دست آوردن بک لینک

1393-12-12      دسته بندی : سئو و بهینه سازی موتورهای جستجوگر
بک لینک چیست؟
گر دارای کسب و کار اینترنتی و وب سایتی برای معرفی محصولات و خدمات خود هستید و علاقمند به کسب درآمد بیشتر هستید؛ آدرسهای بک لینک می تواند راز موفقیت شما باشد.

 بک لینک ، لینکهایی هستند که از سایت های دیگر به وب سایت شما داده میشود که به وب سایت شما متصل می شوند و از روی این آدرس های بک لینک، وب سایتهای دیگر افراد به سایت شما متصل می شود.در این مقاله اهمیت لینک های ورودی برای کسب و کار اینترنتی شما و همچنین چگونه و به چه روشی بازاریابی مقاله می تواند در ساخت سایتهای بک لینک به شما کمک کند را شرح خواهیم داد. جذب بک لینک برای بالا بردن آمار بازدیدکنندگان سایت شما و قرار گرفتن در رتبه ء اول و بالاترین سطح توصیه می شود. 

کاملا مشخص است که چالش با وب سایتهای مرجع و سرشار از مطالب دشوار و گاهی غیر ممکن می باشد.بنابراین برای جذب آمار بیشتر و در نتیجه  درآمد بیشتر، باید بر روی به دست آوردن بک لینک تاکید داشته باشید.ممکن است برای درک دقیق این موضوع و دستیابی به آن البته بدون خرج کردن مقدار زیادی پول، مضطرب باشید.
آیا تا به حال در مورد بازاریابی مقاله چیزی شنیده اید؟ 

 بازاریابی مقاله یک استراتژی و روش بدون هزینه است که موجب شناخته شدن وب سایت شما، محصولات و خدمات و سرویسهای شما میشود. این موضوع شامل تولیدات و همچنین ارسال بخشهایی از محتوای دایرکتوری مقالات مختلف بوده و برای شناخت بهتر سایت شما و اطلاع رسانی از کسب و کار و ضمینه فعالیت شما می باشد. برخلاف روش های دیگر، وقت و هزینه شما با بازاریابی مقاله تلف نمی شود.همانطور که انتظار می رود، 

اگر می خواهید فعلا برای شروع خودتان مقاله بنویسید باید خودتان را آماده کنید؛ زیرا که برای انجام این کار باید زمان کافی داشته باشید .آنچه شما برای انجام اینکار باید انجام دهید، برنامه ای برای تهیه محتوای مقاله می باشد. شما باید ساعات خاصی برای ذخیره مطالب مقالهء خود در نظر بگیرید،برای این کار به مطالب زیادی در یک زمینه نیاز دارید که همچنین باید تآثیرگذار نیز باشد.این کار ممکن است به ظاهر امری دست نیافتنی برای کسب و کارهای مبتنی بر شبکه و اپراتورهایی از جمله خود شما باشد.اگر شما زمانی برای انجام این کار بصورت منظم برای تهیهء محتوای مقالات را ندارید، می توانید از فعالیتهای نویسندگان مقالات مستقل و یا سرویس دهندگان مقالات استفاده کنید.

هر بار که مقالات شما در وب سایت منتشر شد،وب سایت شما بیشتر مورد توجه قرار میگیرد . لینکی که در پایان مطالب خود به عنوان مقاله و یا منبع قرار می دهید وهنگامی که از آن لینک ها ورودی برای سایت خود بدست می آورید،  در واقع از تبلیغاتی کوچک که در خدمت کسب و کار آنلاین شما هستند استفاده کرده اید . بنابراین این وضعیت برنده برنده می باشد؛ جذب آمار بیشتر برای شما ، یعنی در معرض دید قرارگرفتن محصولات و خدمات شما برای افراد بیشتر . 

توجه کنید که هرچه تعداد لینکهای ورودی شما بیشتر باشد ، یعنی بک لینک های بیشتری دارید و موتورهای جستجوگر لینکهای ورودی بیشتر را برابر با مهم تر بودن وب سایت تلقی میکنند و میتواند تاثیر بسزایی در جذب آمار داشته باشید . 


کپی برداری از مطالب تنها با ذکر مرجع مجاز میباشد
      برنامه نویسی اندروید - طراحی سایت