5 راهنمای ساده برای بهینه سازی موتورهای جستجو

5 راهنمای ساده برای بهینه سازی موتورهای جستجو

1393-12-6       دسته بندی : سئو و بهینه سازی موتورهای جستجوگر
اولین قدم در افزایش فروش اینترنتی کسب امار بالا است در نتیجه در اولین اقدام به فکر افزایش ترافیک خود می افتند. شاید افزایش ترافیک راهی مناسب برای پیدا کردن مشتری جدید باشد٬ سوال اینجاست که تا چه زمانی میتوان با افزایش ترافیک فروش را بیشتر کرد؟
راه های خلاقانه زیادی در افزایش ترافیک وب سایت وجود دارد. برخی از آنها با پرداخت هزینه همراه خواهد بود که به تبلیغات کلیکی معروف است و بعضی هم بدون هزینه و رایگان. در این مقاله سعی داریم که راه های صحیح و بدون اشکال را که فاقد پرداخت هزینه هستند را برای افزایش بازدید کننده در وب سایت برای شما لیست کنیم.

1- محتوای عالی
کیفیت محتوا باور کنید یا نه تاثیر مهمی در رنک وب سایت شما دارد . سعی کنید فقط محتواهای با کیفیت، تازه و بی نظیری که به در رابطه با فعالیت کاری شما میباشد را ارسال کنید. از کلمات کلیدی (keywords) و جمله های کلیدی که مخاطبان را از طریق موتورهای جستجو با سایت شما آشنا می کند، استفاده کنید.
به این نکته نیز توجه کنید که محتوا باید برای مخاطب نوشته شود و نه برای موتورهای جستجو! بدین ترتیب شما بهتر است از پرکردن محتوای خود با کلمات کلیدی پرهیز کرده و تا آنجا که می توانید سعی کنید که یک محتوای جذاب به مخاطب ارائه دهید.

2- برچسب عنوان صفحه
استفاده از کلمات کلیدی و جملات مهم در عناوین صفحات تاثیر بسزایی در مشخص کردن محتوا برای موتورهای جستجوگر ایفا میکند ولی توجه داشته باشید که استفاده از عناوین با بیش از 66 حروف کار اشتباهی است.

3- برچسب Header
عنکبوت های موتورهای جستجو اهمیت زیادی به کلمات استفاده شده در سرصفحه می کنند. اما بدین معنا نیست که سرصفحه حتما باید دارای کلمات کلیدی باشد. سعی کنید هوشمندانه عمل کنید و خیلی ساده توضیحی اساسی از محتوای صفحه ارائه دهید.

4-  لینک ها
با صفحات دیگر لینک های داخلی بسازید. بدان معنی که صفحات مرتبط و هم عنوان را به هم لینک کنید . این عمل نه تنها فقط به رشد سئو شما کمک می کند بلکه به مخاطبانتان نیز در پیدا کردن اطلاعات مفید در سایت تان کمک می کند. توجه کنید که تنها به صفحات مرتبط لینک دهید.  تمامی لینک‌های داخلی بهتر است دارای یک follow attribute برای اجازه دادن به عنکبوت های موتورهای جستجو به منظور بازدید از سایت شما باشند.

5- عکس ها و تصاویر 
بهترین عمل بهینه سازی عکس ها و تصاویر در موتورهای جستجوگر استفاده از Alt text ، Alternative text می باشد. موتورهای جستجوگر قادر به خواندن عکسها نیستند ، در نتیجه برای مشخص کردن محتوای عکس ، از تگ های Alt استفاده میکنند . استفاده از Alt text به همراه عکس خود می تواند به موتورهای جستجو در درک عنوان صفحه کمک کند. اندازه ی عکس مورد نظر بسیار اهمیت دارد و به نظر من هرچه کوچکتر بهتر. برای بهینه سازی عکس های خود می توانید از ابزارهای رایگان بهره ببرید.


کپی برداری از مطالب تنها با ذکر مرجع مجاز میباشد
      برنامه نویسی اندروید - طراحی سایت