بهینه سازی وب سایت-جستجوی کلمات کلیدی

بهینه سازی وب سایت-جستجوی کلمات کلیدی

1393-12-4       دسته بندی : سئو و بهینه سازی موتورهای جستجوگر
چه گونه بدون هزینه تحقیق کنیم!
 گام اول ، تصمیم گیری در مورد اهداف مد نظر شما است و با چه عناوین و کلماتی میخواهید شناخته شوید! بویژه هنگامی که هدف حضور قوی تر در موتورهای جستجو می باشد.

 واژه ها و کلماتی که می خواهید در جستجوی آنها شناخته و دیده شوید " کلمات کلیدی" نامیده میشوند. تحقیق در مورد این کلمات کلیدی و پیاده سازی صحیح آنها در وب سایت، به موفقیت شما می انجامد. به دست آوردن حجم جستجوی کلمات کلیدی و همچنین سطح رقابت آنها امری بسیار حیاتی می باشد. با انجام کمی پژوهش و تحقیق،‌ ابتدا درک مناسبی از بازار آنلاین پیدا کرده و متوجه خواهید شد که در این بازار چگونه به نظر خواهید رسید و همچنین استفاده از چه کلمات کلیدی می تواند باعث دستیابی شما به موقعیتهای بهتر شود.

راههای متداولی برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب وجود دارد ، ازجمله:
 ابزارهای مختلف و رایگانی که و سایتهای مختلف اینترنتی ارائه میدهد، همچنین برخی دستورات در موتورهای جستجو وجود دارد که می تواند اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار میدهد . ابزارهای رایگانی مانند گوگل Adword یک نگاه اجمالی به جستجوی ماهیانه ،سطح رقابت و همچنین تعداد جستجوی کلمات کلیدی انتخاب شده دارد . اگر چه گاهی اوقات جای سوال دارد که این آمار چقدر می تواند دقیق باشد.

البته راه های ساده تر و احتمالا بهترین نیز وجود دارد . نرم افزارهایی از جمله " word tracker " خریداری کرده و آنها را امتحان کنید. " word tracker " ‌تحلیل بسیار دقیقی از هر کلمه به شما داده و در نهایت دید بهتری از کلمات جستجو شده و بازار به شما خواهد داد. البته توجه داشته باشید که برای اغلب کابران،‌استفاده از ابزارهای رایگان و جستجوی دستورات از موتورهای جستجو کافی بوده و برای بدست آوردن کلید واژهء هدفمند مورد نیاز جهت وب سایتشان ایدهء خوبی می باشد.

احتمالاً هنگامی که شروع به جستجو کنید، با چند عبارت مختلف و کوچک به کلید واژه ای با سطح ترافیک بالا و کم رقابت دست پیدا خواهید کرد. این دقیقاً چیزی است که دنبالش بودید! اگر هدف شما ایجاد کسب و کار در یک منطقه کوچک و دور افتاده می باشد،‌جستجوی کلید واژه هایی با حجم کم جستجو را نادیده نگیرید. اگر چنین کلماتی هستند که با وب سایت شما مرتبط می باشند، قادر خواهید بود ترافیک بسیار بالاتر و با کیفیت بسیار عالی بدست آورید.






کپی برداری از مطالب تنها با ذکر مرجع مجاز میباشد
      برنامه نویسی اندروید - طراحی سایت