وب سایت موبایلی و یا برنامه موبایل، کدام برای شغل شما مناسب تر است

وب سایت موبایلی و یا برنامه موبایل، کدام برای شغل شما مناسب تر است

1393-12-16      دسته بندی : برنامه نویسی اندروید
امروز با توجه به میزان استفاده کاربران از موبایل برای انجام کارهای روزمره از قبیل جستجو در وب ، خرید کالا و خدمات مورد نیاز خود داشتن وب سایت مناسب و داشتن اپلیکیشن موبایلی برای ارائه خدمات به کاربران امری مهم و مفید برای بهبود کسب و کار میباشد . امروزه برای هر شغلی لازم می باشد تا نسخه موبایلی برای کاربران خود طراحی نمایید. طراحی نسخه موبایلی را می توان به دو صورت طراحی سایت به صورت ریسپانسیو یا واکنشگرا با قابلیت سازگاری با موبایل و روش دوم ساخت برنامه موبایل برای سیستم های مختلف در نظر گرفت. در این مقاله ما این دو روش و مزیت ها و کمبودهای هر دو را بیان می نماییم. 

مزیت ها و معایب وب سایت ریسپانسیو
طراحی سایت ریسپانسیو یک راه مناسب جهت حضور در موبایل می باشد زیرا تنها با یک کنترل پانل کافی است مطالب وب سایت موبایلی و کامپیوتری خود را به روز رسانی نمایید. همچنین لازم نیست برای هر سیستم عامل موبایلی یک نرم افزار جداگانه بنویسید . یک عیب مهم که وب سایت سازگار با موبایل دارد آن است که در صورتی که اینترنت کاربر متصل نباشد کاربر قادر نخواهد بود محتوای وب سایت را مشاهده نماید. 

مزیت ها و معایت برنامه موبایل
بهترین روش برای اینکه کاربران شما و مشتریان شما به سادگی بتوانند به اطلاعات و خدمات شما دسترسی داشته باشند ، داشتن یک اپلیکیشن اندروید هست . امروز بسیاری از وب سایتها و شرکتها اقدام به ارائه اپلیکیشن های اندرویدی و ios برای وب سایت و خدمات خود میکنند..ارائه چنین اپلیشکیشن هایی تاثیر بسزایی در رشد کسب و کار و جذب کاربران جدید دارد .  . مزیت برنامه موبایلی عدم نیاز آن به اینترنت می باشد و کاربر قادر خواهد بود بدون نیاز به اینترنت مطالب شما را مطالعه نماید. با داشتن چنین اپلیکیشن هایی ، کاربران میتوانند بسیار ساده با شما ارتباط برقرار کنند ، محصولات و خدمات شما رو مشاهده کنند و سفارش خرید خود را انجام و پرداخت انلاین نمایند . 


کپی برداری از مطالب تنها با ذکر مرجع مجاز میباشد
      برنامه نویسی اندروید - طراحی سایت