چگونه از طریق فروشگاه اینترنتی کسب درامد کنیم و ثروتمند شویم

چگونه از طریق فروشگاه اینترنتی کسب درامد کنیم و ثروتمند شویم

1394-2-20       دسته بندی : بازاریابی اینترنتی و آنلاین
 امروزه متقاضیان کالا و خدمات برای یافتن و خریداری کالاهای خود بیشتر از اینترنت استفاده می نمایند که هر روز به تعداد این افراز افزوده میشود بنابراین در صورتی که در کسب و کار خاصی هستید و توانایی تامین محصولات خاصی را دارید, به شما پیشنهاد می نماییم همین امروز فروشگاه اینترنتی خود را تهیه نمایید. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی از سایت های شرکتی و شخصی تا حدی پیچیده تر می باشد  ...
ادامه مطلب
ابزارهای گوگل برای طراحان و مالکان وب سایت

ابزارهای گوگل برای طراحان و مالکان وب سایت

1394-1-21       دسته بندی : طراحی سایت
گوگل ابزارهای متعددی برای طراحان وب سایت  و نگهداری آن دارد. طراحان وب سایت می توانند با استفاده از این ابزارها وب سایت خود را پیاده سازی نموده و به پیشرفت بیشتر آن کمک کنند .  در زیر ، چندین بازار مفید و موثر گوگل جهت داشتن وب سایت بهتر را معرفی خواهیم کرد . 
ادامه مطلب
طراحی سایت با قالب های آماده وب سایت

طراحی سایت با قالب های آماده وب سایت

1394-1-11       دسته بندی : طراحی سایت
طراحی قالب وب سایت در طراحی سایت معمولا کاری زمان بر می باشد و معمولا مدت زمان بسیاری از زمان پروژه را به خود اختصاص می دهد . اما در صورتی که بخواهید قالبی اختصاصی و براساس سلیقه و نظر خود داشته باشید حتما می بایست فرآیند طراحی قالب اولیه وب سایت را بگذارید که معمولا با ارسال تصاویر و صحبت با کارفرما آغاز می گردد و در آن جلسه کارفرما احساس نیازهای خود را در مورد قالب وب سایت، رنگ بندی و المان های لازم مورد نیاز خود اعلام می نماید و پس از آن طراح قالب بر اساس نیازهای کارفرما قالب وب سایت را طراحی می نماید .پس از آن ، نمونه اولیه به کارفرما نمایش داده میشود و اشکالات و تغییرات نهایی اعمال میشود.
البته می توان قالب وب سایت را از بین قالب های موجود رایگان و یا فروشگاه های قالب انتخاب نمود . بعضی از قالب ها رایگان هستن و بعضی دیگر با صرف هزینه قابل خریداری میباشند . 
ادامه مطلب
وب سایت موبایلی و یا برنامه موبایل، کدام برای شغل شما مناسب تر است

وب سایت موبایلی و یا برنامه موبایل، کدام برای شغل شما مناسب تر است

1393-12-16      دسته بندی : برنامه نویسی اندروید
امروز با توجه به میزان استفاده کاربران از موبایل برای انجام کارهای روزمره از قبیل جستجو در وب ، خرید کالا و خدمات مورد نیاز خود داشتن وب سایت مناسب و داشتن اپلیکیشن موبایلی برای ارائه خدمات به کاربران امری مهم و مفید برای بهبود کسب و کار میباشد . امروزه برای هر شغلی لازم می باشد تا نسخه موبایلی برای کاربران خود طراحی نمایید. طراحی نسخه موبایلی را می توان به دو صورت طراحی سایت به صورت ریسپانسیو یا واکنشگرا با قابلیت سازگاری با موبایل و روش دوم ساخت برنامه موبایل برای سیستم های مختلف در نظر گرفت. در این مقاله ما این دو روش و مزیت ها و کمبودهای هر دو را بیان می نماییم. 
ادامه مطلب
5 راهنمای ساده برای بهینه سازی موتورهای جستجو

5 راهنمای ساده برای بهینه سازی موتورهای جستجو

1393-12-6       دسته بندی : سئو و بهینه سازی موتورهای جستجوگر
اولین قدم در افزایش فروش اینترنتی کسب امار بالا است در نتیجه در اولین اقدام به فکر افزایش ترافیک خود می افتند. شاید افزایش ترافیک راهی مناسب برای پیدا کردن مشتری جدید باشد٬ سوال اینجاست که تا چه زمانی میتوان با افزایش ترافیک فروش را بیشتر کرد؟
راه های خلاقانه زیادی در افزایش ترافیک وب سایت وجود دارد. برخی از آنها با پرداخت هزینه همراه خواهد بود که به تبلیغات کلیکی معروف است و بعضی هم بدون هزینه و رایگان. در این مقاله سعی داریم که راه های صحیح و بدون اشکال را که فاقد پرداخت هزینه هستند را برای افزایش بازدید کننده در وب سایت برای شما لیست کنیم.

ادامه مطلب
بهینه سازی وب سایت-جستجوی کلمات کلیدی

بهینه سازی وب سایت-جستجوی کلمات کلیدی

1393-12-4       دسته بندی : سئو و بهینه سازی موتورهای جستجوگر
چه گونه بدون هزینه تحقیق کنیم!
 گام اول ، تصمیم گیری در مورد اهداف مد نظر شما است و با چه عناوین و کلماتی میخواهید شناخته شوید! بویژه هنگامی که هدف حضور قوی تر در موتورهای جستجو می باشد.

 واژه ها و کلماتی که می خواهید در جستجوی آنها شناخته و دیده شوید " کلمات کلیدی" نامیده میشوند. تحقیق در مورد این کلمات کلیدی و پیاده سازی صحیح آنها در وب سایت، به موفقیت شما می انجامد. به دست آوردن حجم جستجوی کلمات کلیدی و همچنین سطح رقابت آنها امری بسیار حیاتی می باشد. با انجام کمی پژوهش و تحقیق،‌ ابتدا درک مناسبی از بازار آنلاین پیدا کرده و متوجه خواهید شد که در این بازار چگونه به نظر خواهید رسید و همچنین استفاده از چه کلمات کلیدی می تواند باعث دستیابی شما به موقعیتهای بهتر شود.
ادامه مطلب
استفاده از رنگ در طراحی سایت

استفاده از رنگ در طراحی سایت

1393-11-28      دسته بندی : طراحی سایت
انتخاب و استفاده از رنگهای مناسب برای سایت، به میزان اهمییت انتخاب گرافیک و مطلب برای سایت مهم می باشند. در این مقاله به بحث پیرامون فاکتورهای موثر در انتخاب رنگ برای استفاده در سایت می پردازد.

 رنگها تاثیر زیادی بر مردم دارند. رنگ میتواند احساسات مردم را تغییر دهد. این احساسات می تواند تصویر شرکت شما را در ذهن بینندگان خود تحت تاثیر قرار دهد که به میتواند تاثیر بسزایی روی برند شرکت شما داشته باشد.

ادامه مطلب
بهینه سازی تصاویر در طراحی سایت

بهینه سازی تصاویر در طراحی سایت

1393-11-26      دسته بندی : طراحی سایت
بهینه سازی تصاویر و کاهش حجم عکسها، برای بارگذاری سریع صفحات سایت در کوتاه ترین زمان ممکن امری واجب است. زمان بارگذاری کوتاه، نیازمند فایلهایی با حجم کم است. در این مقاله روشهای کاربردی در بهینه سازی و کاهش حجم تصاویر را مورد بررسی قرار می دهیم.

 در یک دنیای وب ایده آل، طراح سایت و مدیر سایت می تواند از با کیفیت ترین تصاویر استفاده کند و در نتیجه وب سایتی بسیار زیبا و با کیفیت بالا ایجاد نماید که در کمترین زمان ممکن باز شود. بارگذاری سریع وب سایت نیازمند آن است که حجم صاویر تا حد ممکن کوچک باشد ولی متاسفانه تعادلی میان کیفیت تصاویر و حجم فایلها وجود دارد.
ادامه مطلب
طراحی سایت با استفاده از نسل جدید css3

طراحی سایت با استفاده از نسل جدید css3

1393-11-19      دسته بندی : طراحی سایت
تکنولوژی جدید در ضمینه طراحی سایت استفاده از CSS3 میباشد که شامل قابلیت های شگفت انگیزی از عملکردها و خصوصیت هایی مانند متن های سایه دار ،شفافیت ، پس زمینه های چند تایی یا (multiple-background)، حاشیه های هلالی  و عکس هایی که به حاشیه تبدیل می شوند می باشد. عملکردهایی که بدون نیاز به استفاده از تصاویر حجیم در اختیار طراحان سایت قرار گرفته است . 
ادامه مطلب
بهینه سازی حجم صفحات سایت

بهینه سازی حجم صفحات سایت

1393-11-18      دسته بندی : طراحی سایت
همه ما می خواهیم سایتی جذاب و زیبا داشته باشیم . معمولا طراحی سایتی جذاب و زیبا، نیازمند تصاویر و گرافیک زیادی است که منجر به افزایش حجم صفحات سایت می شود که این امر خود سبب می شود تا صفحات به کندی در مرورگرها بارگذاری شوند.

 با پیشرفت تکنولوژی طراحی سایت و افزایش پهنای اینترنت ، وبمسترها بیشتر و بیشتر این اجازه را بخود دادند تا سایت های پیچیده تری را با استفاده از گرافیک ها و تصاویر سنگین، بوجود آورند. در بدترین حالت شما می توانید سایت هایی را بیابید که صفحات آن چند دقیقه برای بارگذاری در مرورگر زمان نیاز دارند. نکته اینجا است که بازدید کنندگان هرگز وقت طولانی را برای بارگذاری صفحات صرف نمی کنند و به سایتهای بعدی در نتایج حاصل از جستجو خواهند رفت.
ادامه مطلب