6 باور غلط درباره تجارت الکترونیک

6 باور غلط درباره تجارت الکترونیک

1393-11-16      دسته بندی : بازاریابی اینترنتی و آنلاین
روزانه صدها نفر برای درآمد وارد اینترنت می شوند ولی متاسفانه اکثر آن ها به خاطر تصورات اشتباه درباره تجارت الکترونیکی با شکست روبرو می شوند. شما می توانید با مطالعه این موضوع با این باور های غلط که کسب و کار اینترنتی شما را با شکست روبرو می کنند آشنا شوید.
ادامه مطلب
کیفیت محتوا  و بهینه سازی موتورهای جستجو

کیفیت محتوا و بهینه سازی موتورهای جستجو

1393-11-15      دسته بندی : سئو و بهینه سازی موتورهای جستجوگر
شاید این نکته برای خیلی ها اهمیت چندانی نداشته باشید ولی اهمیت کیفیت محتوای وب سایت ها در سئو و بهینه سازی موتورهای جستجوگر بسیار زیاد می باشد؛ یکی از اشتباه ترین تصورات معمول که به منظور افزایش رتبه در سئو می باشد این است که باید محتوای صفحه به صفحهء سایت شما با کلمات کلیدی مرتبط با موضوع پر شود. این گفته در حالی درست است که وب سایت شما نیاز به طراحی مناسب و همچنین باید شامل محتوا و متن های باکیفیت و مرتبط با کلمات کلیدی تعریف شده باشد ؛ اما این درست نیست که محتوای وب سایت خود را با حجم زیادی از عبارات و کلمات کلیدی پر نمایید.
ادامه مطلب
افزایش ترافیک وب سایت- 5 نکته کلیدی در افزایش آمار سایت

افزایش ترافیک وب سایت- 5 نکته کلیدی در افزایش آمار سایت

1393-11-14      دسته بندی : سئو و بهینه سازی موتورهای جستجوگر
ترافیک هدفمند وب سایت مانند"جام مقدس" برای صاحبان سایت می باشد. البته این موضوع برای مدیرانی که می خواهند نتیجه خوبی از فروش محصولات و خدمات خود در وب سایت داشته باشند ، اهمیت بسزایی دارد. این موضوع یک مفهوم کاملاً ساده دارد؛ شما برای بهبود کسب و کار و بازاریابیی اینترنتی وب سایت خود ،نیاز به ترافیک و آمار بازدید بالا دارید. در غیر این صورت وب سایت شما در تاریکی فضای مجازی بدون بازدید کننده باقی خواهد ماند.

 اما وب سایت شما به هر نوع ترافیک و هر بازدیدکننده ای نیاز ندارد. فرض کنید محصول وب سایت شما " چتر" می باشد، شما به نوعی از مشتری نیاز دارد که "خریدار چتر " می باشند.
ادامه مطلب
بک لینک - استفاده از مقالات برای به دست آوردن بک لینک

بک لینک - استفاده از مقالات برای به دست آوردن بک لینک

1393-12-12      دسته بندی : سئو و بهینه سازی موتورهای جستجوگر
بک لینک چیست؟
گر دارای کسب و کار اینترنتی و وب سایتی برای معرفی محصولات و خدمات خود هستید و علاقمند به کسب درآمد بیشتر هستید؛ آدرسهای بک لینک می تواند راز موفقیت شما باشد.

 بک لینک ، لینکهایی هستند که از سایت های دیگر به وب سایت شما داده میشود که به وب سایت شما متصل می شوند و از روی این آدرس های بک لینک، وب سایتهای دیگر افراد به سایت شما متصل می شود.در این مقاله اهمیت لینک های ورودی برای کسب و کار اینترنتی شما و همچنین چگونه و به چه روشی بازاریابی مقاله می تواند در ساخت سایتهای بک لینک به شما کمک کند را شرح خواهیم داد. جذب بک لینک برای بالا بردن آمار بازدیدکنندگان سایت شما و قرار گرفتن در رتبه ء اول و بالاترین سطح توصیه می شود. 
ادامه مطلب

تاثیر وب سایت در اطلاع رسانی، بازاریابی، تبلیغات و در آمدزایی

1393-12-11      دسته بندی : بازاریابی اینترنتی و آنلاین
تاریخچه وب
 اولین وب سایت در سال 1991 طراحی شده است. در ابتدا سایتهازبان HTML نوشته می‌شدند. با پیشرفت وب ، زبان HTML ، پیچیده تر و انعطاف پذیرتر شد. ابزارهایی مانند جدول ،نمودارهای داده‌ای و چیدمان های پنهان در صفحه‌های وب قرار گرفتند. با پیدایش صفحه‌های الگوی وب یا «CSS»، از جدول دیگر برای چیدمان پنهانی در طراحی وب استفاده نمی شود، با استفاده از CSS ، طراحی ها بسیار شکیلتر و وب سایت های شکل دیگری به خود گرفت . 
ادامه مطلب
مزایای بازاریابی آنلاین

مزایای بازاریابی آنلاین

1393-12-11      دسته بندی : بازاریابی اینترنتی و آنلاین
شروع یک کسب و کار جدید سخت است اما وقتی درها را باز کردید، کارتان شروع شده است. در اکثر مواقع، باید بیشتر از زمانی که فکرش را میکردید زمان بگذارید.

 در دنیای امروز ، برای موفق شدن در یک کار و تجارت، باید انعطاف‌پذیر باشید، برنامه‌ریزی خوب داشته باشید و مهارت‌های سازمانی را بدانید. بسیاری از افراد با این فکر کاری را شروع می‌کنند که با باز کردن در شرکتشان، پول پارو خواهند کرد. اما واقعیت این است که پول درآوردن بسیار سخت‌تر از آن چیزی است که تصورش را می‌کنید. به همین دلیل باید برای برنامه‌ریزی وقت بگذارید تا موفق شوید.
ادامه مطلب
افزایش واقعی ترافیک وب سایت

افزایش واقعی ترافیک وب سایت

1393-12-11      دسته بندی : سئو و بهینه سازی موتورهای جستجوگر
مدیران سایت ها، برای بدست آوردن  ترافیک بیشتر ورتبه بالاتر با یکدیگر رقابت می کنند.  افرادی که وب سایت خود را تازه ایجاد میکنند از کم بودن بازدید ها ناراضی اند. در حالی که موفقیت در افزایش ترافیک به راحتی اتقاق نمیفتد و حاصل چندین ماه تلاش برای بدست آوردن این رتبه و آمار است.
شما در طول مدتی که وبسایت خود را راه اندازی میکنید تا زمانی که به رتبه مطلوب برسید و خود را در نتایج اولیه جستجو بیابید، باید مدام ایده ها و خلاقیت های جدید را در کنار اصول و قواعد سئو به کار ببرید. با استفاده از این نکات و خلاقیت ها، میتوانید کاربران را به سایت خود بکشانید و به آنها دلیلی برای بازگشت دوباره بدهید. در یک کلام: باید سایت خود را برای کاربران و موتورهای جستجو بهینه و ارزشمند کنید!
ادامه مطلب
آیا به سئـــو احتیاج دارید؟

آیا به سئـــو احتیاج دارید؟

1393-12-11      دسته بندی : سئو و بهینه سازی موتورهای جستجوگر
سئو مخففی از  Search Engine Optimization و یا Search Engine Optimizer می‌باشد. استفاده از سئو می تواند  باعث پیشرفت وب سایت شده و به کسب و کار شما و حتی شهرت شما کمک کند. حتما مزیت‌های احتمالی سئو را دریابید و همچنین ضررها و زیان هایی که از طرف یک سئو کار بی‌مسئولیت می‌تواند به شما وارد شود را نیز در نظر بگیرید. 
برخی از این خدمات شامل:
  • آموزش سئو و بهینه سازی سایت 
  • بازبینی محتوا و یا ساختار وب سایت 
  • راهنمایی‌های فنی برای پیشرفت سایت
  • مدیریت کمپینِ پیشرفت کسب و کار آنلاین
  • پیشرفت محتوا
  • تحقیق و جستجو در مورد کلمات کلیدی
  • تخصص در بازارها و جغرافیای مشخص
ادامه مطلب